back on track..

image46



Ledsen att jag inte uppdaterat er på ett tag, men som de flesta av er vet har jag varit upptagen med besök på akuten, ligga sjuk i sängen och ännu fler läkarbesök.. Men jag är på benen igen och det känns underbart!
Om ca 10 min åker jag o Hilary downtown. Vi ska till the Art Institute och förhoppningsvis hinner vi även med The Shedd Aquarium. Vädret är underbart, solen skiner och vi är båda redo för att lämna campus för en dag :)
I kväll är det reunion för college linjen, vi har blivit hembjudna till Karl's (gretas pojkvän) familj på middag, alla 32 st av oss. Så det blir kul!
Men nu sticker vi ner istan. Skriver mer snart, ville bara göra er medvetna om att jag fortfarande lever, trots allt !

Detta kommer bli en underbar dag, det känner jag på mig! :)

LOVE~ Soph

Kommentarer
Postat av: Claes Håkansson

Vi föjer din blogg med stort intresse. Hoppas att ni hade en bra dag på the Art Inst.
Hälsa all vi känner.
BP/BM

2008-02-25 @ 15:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0