locks of love.

Klipp klipp, så var det av igen. Denna gång var mitt hår ännu längre än när jag o Jenny för ca två år sedan tog det stora steget för första gången. Deb kom o hämtade mig i tisdags och så körde vi ner till Aveda- Chicago Institute och kapade av en bit var och slingade lite. Vet att jag kommer sakna det emellanåt, för det tar ett bra tag innan det växer ut igen.. Men det är skönt att ha det kort och jag älskar min lilla mini-totte! :) Mitt hår var långt nog så att jag kunde donera det till Locks of Love, en organisation som gör peruker för cancersjuka. Så skulle jag sakna mitt hår extra mycket någon dag, blir allt lättare när jag vet att någon annan uppskattar det ännu mer än jag skulle gjort!

image112

   

love ~ peace,
- soph


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0